Інвестиція в майбутнє: МХП уклав угоду з мережею онлайн-ресторанів Foodz Ukraine

11 серпня 2021, 10:23
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Найбільший український агрохолдинг МХП інвестував у Foodz, унікальний стартап у категорії foodtech – аби допомогти бізнесу розвиватися.

Засновники Денис та Яна Кривенки залишили за собою контроль за Foodz, а МХП отримав близько 20% акцій компанії. Сторони вирішили не розголошувати суму угоди.

До теми Єдиний у Східній Європі: МХП відкрив Кулінарний центр – у чому його унікальність

У рамках співпраці відбулося два раунди інвестицій. На етапі тестування гіпотез, ми переконались, що бізнес-модель працює. Далі ми відслідковували ріст кількості замовлень та провели другий транш фінансування компанії. МХП прагне поглиблювати відносини з ресторанним бізнесом та наблизити компанію безпосередньо до споживача. Ми переконані, що бізнес в форматі dark kitchen, який зараз активно росте у всьому світі, має перспективи в Україні, – прокоментував Дмитро Зозуля, радник голови правління МХП.

Дмитро Зозуля / Фото особистий архів

Із початку 2020 року компанія Foodz взяла курс на розвиток мережі онлайн-ресторанів у Києві. Аби переконатись, що ідея має шанс на успіх, засновники бізнесу самостійно запускали пілотий проєкт. А вже коли їхня бізнес-модель була визнана життєздатною, компанії вдалось залучити зовнішні інвестиції для подальшого втілення. Із початку запуску проєкту компанії вдалось залучити понад 2 мільйони доларів.

МХП виступає не тільки як інвестор, але й як стратегічний партнер, який ділиться власною експертизою у питаннях розвитку бізнесу. Залучення МХП як інвестора дозволить швидшими темпами розвивати бізнес та розширювати мережу віртуальних ресторанів в інших містах країни. Наш фокус на даному етапі розвитку зосереджений на зростанні клієнтської бази та кількості замовлень, налаштуванні системи поставок та вдосконаленні ІТ-інфраструктури, – зазначив Денис Кривенко, генеральний директор Foodz Ukraine.

Денис Кривенко / Фото особистий архів

Починаючи з 2020 року, Foodz відкрила 15 кухонь у Києві. Десять із них – власні, і ще п'ять – відкриті у партнерстві з Glovo. Клієнтська база налічує близько 100 тисяч людей. Минулого року ресторани компанії опрацювали приблизно 100 тисяч замовлень, а об'єми продажів сягнули позначки у 35 мільйонів гривень.

Клієнтська база компанії налічує близько 100 тисяч людей / Фото Foodz Ukraine

Мережа охоплює усю столицю, а під її управлінням перебувають 12 брендів ресторанів: Супчик Салатик, Greenbar Cafe, Chackmak Doner, Шанхайський Кіт, PokeOke та інші. Зараз у Foodz працює понад 220 працівників.

Клієнти у Києві можуть замовити їжу через додатки Glovo та Bolt Food.

Читайте також МХП презентував сучасну R&D-лабораторію: у чому суть експерименту

Нагадаємо, що з 2020 року МХП перебуває у процесі трансформації компанії з сировинної у кулінарну. МХП орієнтує бізнес на створення та реалізацію високоякісної продукції, яка б дозволила людям не лише смакувати стравами високої кухні, але й заощаджувати свій час.