"Та сама курочка": у магазинах з'явився загадковий бренд – кому він належить

18 серпня 2021, 09:50
Читать новость на русском

Нещодавно українські магазини почали продавати фасовану охолоджену курятину під новим брендом.

Продукція – у мінімалістичній упаковці зеленого кольору з прозорою захисною плівкою. На ній – короткий напис: "Та сама курочка".

До теми Інвестиція в майбутнє: МХП уклав угоду з мережею онлайн-ресторанів Foodz Ukraine

Як виявилося, продукція – аж ніяк не нового виробника. Це та сама "Наша Ряба", власником якої є агрохолдинг "МХП".

До речі, ТМ "Наша Ряба" входить до  десятки найдорожчих брендів України.

Наразі МХП утримується від коментарів. А отже, про те, чому ТМ "Наша Ряба" змінила формат та під яким брендом далі випускатиметься продукція, нам залишається лише здогадуватися.