У Черкасах відбувся сімейний фестиваль My Family Fest за підтримки МХП: як розважали гостей

6 жовтня 2021, 08:01
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

У суботу, 2 жовтня, у Черкасах відбувся фестиваль сімейних цінностей My Family Fest, генеральним спонсором якого став провідний агрохолдинг України МХП. Організаторами фестивалю стали ГО "Українська сімейна фундація" та Фонд "МХП – Громаді".

Сотні українських родин із дітьми не лише відвідали фестиваль, але й долучилися до цікавих завдань. Концепція фестивалю передбачала облаштування спеціальних локацій, кожна з яких символізувала такі сімейні цінності, як взаєморозуміння, турботу, повагу, любов, радість та інші.

До теми Нещодавно завершився фестиваль "InRestFest'2021" за підтримки ТМ "KURATOR": чим він запам'ятався

Учасникам фестивалю пропонували власноруч виготовити оригінальні вироби для кожного члена родини, намалювати дерево спогадів, прослухати лекцію про зміцнення стосунків у родині, сфотографуватись, потанцювати у мильних бульбашках, а також у гостей була можливість виграти унікальні подарунки від партнерів та спонсорів – похід всією родиною в ресторан чи театр, спільна фотосесія та мандрівка на теплоході.

Гостей частували смачною курочкою від ТМ "Наша Ряба" / Фото procherk

А ще переможців частували смачними гостинцями від ТМ "Наша Ряба"смаженою курочкою на грилі в біорозкладному посуді, виготовленому з екологічно безпечної сировини, яка не шкодить довкіллю. Наприкінці свята учасники мали змогу переглянути кіно просто неба "Пекельна хоругва" або "Козацьке Різдво".

Учасники фестивалю переглядали кіно просто неба / Фото procherk

Загалом фестиваль відвідало близько 3 000 учасників.

За словами заступника Голови правління МХП із корпоративної соціальної відповідальності Ігоря Лещенка, сім’я – це основа для виховання свідомих та проактивних українців, які у майбутньому впливатимуть на розвиток громадянського суспільства. Тому МХП активно підтримує різноманітні заходи для зміцнення інституту сім’ї в Україні.

Фестиваль відвідало близько 3 000 учасників / Фото procherk

Формат проведення масових заходів для всієї родини – найуспішніший у цьому сезоні, адже My Family Fest у Черкасах організовано із залученням найпопулярніших торговельних марок МХП, зокрема "Наша Ряба" та "Бащинський", а також за участі Фонду "МХП – Громаді". Це надзвичайно важливо для МХП, адже сім’я – це та цільова аудиторія, для якої і працюють всі підприємства нашого холдингу, – наголосив Ігор Лещенко.

Співорганізатор фестивалю Єгор Єгоркін вважає, що сімейні цінності в житті кожної людини відіграють дуже важливу роль. Тому, перш ніж змінювати щось ззовні, насамперед потрібно працювати над розвитком внутрішнього світу. На його думку, цей фестиваль зміг привернути увагу людей до цінностей та традицій, які об'єднують кожну сім'ю.

Дивіться відео: сімейний фестиваль My Family Fest

Спільно з МХП та партнерами ми проводимо цей захід, щоб люди усвідомлювали важливість сімейних цінностей. Тому в нас половина локацій – це тренінги та лекції, на яких спікери розповідають про те, як родинам бути щасливішими, – розповів Єгор Єгоркін.

Нагадаємо, на фестиваль My Family Fest організаторам вдалось зібрати 160 000 грн, до яких ще 240 000 грн власних коштів доклав безпосередньо МХП. Аби зібрати необхідну суму, на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance було виставлено на продаж 20 цифрових копій логотипу "Наша Ряба".

За рішенням Голови правління МХП Юрія Косюка 400 000 грн передали громадській організації "Українська сімейна фундація".