Цьогоріч місцем проведення фестивалю "InRestFest'2021" став прекрасний готель "Bugaz Sea View" на березі Чорного моря.
До теми У Кулінарному центрі МХП відбулась унікальна дегустація вин: як це було
Під час фестивалю учасники дізнались про найсвіжіші світові тренди оптимізації фудкосту та сучасні ідеї ресторанного бізнесу, відвідали майстер-класи, воркшопи, а також спробували страви провідних шеф-кухарів.
Учасники фестивалю скуштували страви провідних шеф-кухарів / Фото InRestFest
Ця професійна кулінарна подія неймовірно важлива й для сфери HoReCa (абр. від англ. hotel, restaurant, catering), оскільки вона сприяє збільшенню поінформованості та зміцненню відносин між постачальниками, кухарями та бізнесом.
У межах майстер-класу "Су-від як сервіс-рішення на кухні ресторану або Місія здійсненна – віддати курку за 5 хвилин" Ілля Демковський, бренд-шеф Кулінарного Центру МХП, продемонстрував, як правильний доопрацьований продукт заощаджує час кухаря, спрощує процеси на кухні, а, отже, оптимізує витрати власника.
Доопрацьований продукт оптимізує витрати власника / Фото InRestFest
Учасники фестивалю дізнались про світові тренди оптимізації / Фото InRestFest
Для того, щоб спростити підготовку продукту перед приготуванням і існує ТМ "Kurator". Таким чином, власник закладу, який використовує продукцію ТМ "Kurator", отримує додаткову ефективність – мінімум втручання в обробку м’яса та скорочення часу на підготовчі процеси на кухні, – зауважив Ілля Демковський.
Представники ТМ "KURATOR" поцікавились у професійної спільноти їхніми враженнями, баченням трендів, оптимізації собівартості продукту й кулінарії майбутнього, а ще – критеріями успішності ведення бізнесу.
Олександр Мусатов / Фото InRestFest
"Головний критерій успішності ресторану – це збалансованість в ключових показниках: у плануванні, фінансовій діяльності, каскадуванні фінансових цілей через людей, які впливають на виручку. Важливе питання – співпраця з постачальниками та налагодження з ними взаємовідносин", – поділився співвласник True Burger Bar і HeNdrick's bar, ресторанний консультант Олександр Мусатов.
Сергій Трахачов / Фото InRestFest
У найближчі 5 років більшість ресторанів та кафе в Україні, які працюють в середньому ціновому сегменті, очікує мінімізація і спрощення меню, зменшення кількості працюючих, максимальний перехід на напівфабрикати та підготовлені продукти для приготування. Чіткий перехід до європейської зони цінностей форматів роботи: правильне поєднання інвестицій і якості продукту , – підкреслив партнер Leaders Club Ukraine – LCU, співзасновник журналу "Ресторатор Україна", один з ініціаторів створення та Президент Української ресторанної асоціації, співорганізатор міжнародного фестивалю рестораторів InRestFest та RestArt Show Сергій Трахачов.
"Що стосується розвитку галузі найближчим часом, я думаю, що буде дуже багато технічних проєктів, зміна способів підготовки напівфабрикатів і підготовлених продуктів, тому що у світі зароджується тренд на дефіцит і утримання персоналу і всіх супутніх бізнес-витрат. Швидше за все ми візьмемо приклад у США: будуть розвиватися преміальні ресторани, а основна частина закладів харчування перейде в частину фудтеху. А що стосується кухні, то тут все буде максимально технологічно", – прокоментував Макс Храмов, президент Leaders Club Ukraine – LCU, ресторатор, співзасновник ресторанних мереж "Челентано", "Жовток" і "Банка", співзасновник проекту "Start Up Ukraine", співвласник ресторанів Pastateca.