До кінця липня торгова мережа охопить 60 населених пунктів у 23 областях України. Цього місяця мережа "М'ясомаркетів" поповниться аж 25 новими магазинами.

До теми Здоровий стріт-фуд: як шаурма мережі Döner Market від МХП підкорює українських споживачів

Таке швидке зростання не оминуло уваги інформаційного порталу All Retail, який спеціалізується на дослідженні та аналітиці сегментів української роздрібної торгівлі. За його даними, саме "М'ясомаркет" є абсолютним лідером продуктового рітейлу України за динамікою зростання в липні та одним з лідерів за кількістю нових торгових точок у I півріччі 2021 року.

Нові магазини – нові висоти / Фото МХП

"М'ясомаркет" – це один з кроків у трансформації МХП з сировинної компанії у кулінарну. Ця мережа – якісно нове продовження роздрібної торгівлі компанії, зокрема найбільшої в Україні торгової мережі "Наша Ряба", до якої входять близько 1750 торгових об’єктів.

На заміну звичайним продавцям прийшли м’ясні сомельє, що задало нову планку у сервісі. Окрім того, "М'ясомаркет" впроваджує такі нововведення як суттєве збільшення торгових площ та асортименту, новий досвід для покупців, актуальні рішення щодо створення відділів кулінарії та продажу шаурми, які реалізуються в багатьох магазинах "М’ясомаркет".

Як розповів директор Департаменту з розвитку бізнесу клієнтів МХП Дмитро Морозов, над розвитком молодої торгової мережі працюють сотні людей по всій Україні.

МХП хоче досягнути такого рівня, щоб важко було уявити собі населений пункт, в якому не було б "М’ясомаркету". Ми постійно розширюємо команду фахівців, залучених до роботи в мережі або з мережею: це сотні людей. До кінця року плануємо відкрити 200-ий магазин мережі. Якщо ж говорити про стратегічні цілі, наша амбітна мета – за 5 років дійти до 2000 "М’ясомаркетів", – сказав він.

Велику роль в успіху компанії відіграє здатність компанії до конструктивного реагування на нові тренди в рітейлі, експериментів та інколи навіть до концептуальних змін під час реалізації проєкту. Кожен магазин готовий до адаптації у роботі з покупцями та внесення будь-яких необхідних коректив на бажання клієнта.

М'ясні магазини нового покоління / Фото МХП

У роботі з франчайзерами МХП кардинально змінив підхід до роботи, що вплинуло на ефективність процесів. МХП – це не просто постачальник, а партнер, який допомагає вирішувати їх завдання і розвивати бізнес.

М'ясні сомельє – це нове слово у сервісі "М'ясомаркетів". За словами бренд-шефа МХП Алекса Юсупова, перед початком своєї роботи всі сомельє проходять спеціальне навчання. Близько 60% часу вони вчаться онлайн, 40% – офлайн. Завдання сомельє – підказувати, яке м'ясо під яку страву взяти, розповідати про походження м'ясної продукції, ділитися рецептами та допомагати клієнтам з правильним вибором. За бажанням покупця, вони можуть безкоштовно замаринувати йому м’ясо безпосередньо у магазині.

Злагоджена команда – основа успіху / Фото МХП

Для нас клієнт, гість, покупець завжди правий. Які б питання під час його візиту не виникали, м’ясний сомельє зробить так, щоб кожен наш гість пішов з магазину задоволеним, – підкреслив він.

Довідка. Перші "М’ясомаркети" почали з’являтися в липня 2020 року. Станом на сьогодні найбільша їх кількість у Сумській (12 магазинів), Волинській (10), Кіровоградській (9), Херсонській (9), Закарпатській (9) та Одеській (8) областях.