Основна мета такої співпраці – привернення уваги до проблеми переробки відходів, що для усіх виробничих галузей та будь-якого відповідального бізнесу є першочерговим завданням, а також – обов'язковою частиною роботи.
До теми Як МХП вдалося створити найуспішніші бренди України та Європи: інтерв'ю з Олексієм Безуглим
"З 2021 року МХП став членом Глобального договору ООН. Ми впроваджуємо практики для сталого розвитку нашої компанії та територій, на яких ми ведемо свою діяльність. Для нашої компанії важливо, щоб однодумців ставало більше. Тому ми вирішили запропонувати Andre зробити спільну колаборацію з нашим брендом "Наша Ряба", оскільки ми в МХП, і Andre у своєму бізнесі дуже чітко розуміємо, що питання відповідальності бізнесу сьогодні дуже актуальне",
– прокоментував Олексій Безуглий, директор Департаменту маркетингу МХП.
Колекція ICARIA / Фото Наша Ряба та Andre TAN
Назва колекції відсилає нас до давньогрецького міфу про талановитого скульптора Дедала та його сина Ікара. Бажаючи втекти від царя Міноса з острова Крит, де митець перебував не з власної волі, Дедал вирішив змайструвати для себе та сина величезні крила з пташиного пір'я та воску. Коли настав час летіти, Дедал попередив Ікара, щоб той не злітав надто високо, інакше віск розтане від палючого сонця. Нарешті батько з сином здійнялись у повітря і полетіли над морем. Однак юнак так захопився польотом, що відірвався від батька та наблизився до яскравого сонця. Віск на крилах розтанув, пір'я розлетілось, і юнак упав у море, де й загинув.
Колекція ICARIA / Фото Наша Ряба та Andre TAN
"ECO-fashion – один із найперспективніших трендів нашого часу. Бездумне споживання застаріло – фешн-індустрія XXI століття прагне бути екологічною. Грамотна переробка сміття та відходів – прагнення до новизни із турботою про благополуччя планети. Тому я прийняв рішення спільно з українським брендом "Наша Ряба" створити колекцію жіночого одягу ICARIA, щоб привернути увагу нашого споживача до питань переробки матеріалів та відходів, що дуже важливо не лише у фешн-сфері, а й у всіх галузях життєдіяльності людини",
– стверджує дизайнер Andre TAN.
Дивіться відео: ТМ "Наша Ряба" та Andre TAN презентували лімітовану ART-колекцію жіночого одягу
Учора, 8 грудня, на закритому показі у галереї D12 у Києві було представлено ART-колекцію, розроблену у межах проєкту. Окрім цього, було створена капсульна лінійка жіночого одягу, до якої увійшли пуховий жилет, худі, сумка, шопер та кепка. Незабаром вона з'явиться у магазинах ANDRE TAN, а також її можна буде замовити онлайн вже 18 грудня на сайті: andretan.ua.
А подивитися на ART-колекцію можна з 11 грудня у ТРЦ LAVINA MALL, де буде працювати виставка. Одяг з колекції ICARIA можна передати на переробку, коли термін його експлуатації закінчиться.
У колекції домінує білий та синій кольори, які символізують море та небо.
Колекція ICARIA / Фото Наша Ряба та Andre TAN
Переробка відходів для ТМ "Наша Ряба" є невід'ємним етапом роботи, адже у такий спосіб бренд дбає про збереження довкілля.
Читайте також Як бренди стають символами якості: історії успіху
Ба більше, в компанії функціонують найкращі в галузі сучасні очисні системи – так підприємства повертають нормативно-очищені стічні води.
Детальніше про проєкт можна дізнатися за посиланням: https://ryaba.ua/icaria/