Бути виробником якісних і смачних харчових продуктів, що покращують життя споживачів – головне завдання МХП, інформує 24 Канал. Та на цьому компанія не зупиняється.

Рекомендуємо Ідеальне поєднання томатів і ніжної курятини: як приготувати особливий суп з мітболами

Так, завдяки кулінарним рішенням бренду люди можуть інвестувати час не в приготування їжі, а в найважливіше для себе – родину, хобі, навчання, дозвілля, відпочинок тощо. Відповідальність МХП – щоб споживач був щасливим, а його потреби – максимально задоволені.

Саме з цією метою компанія запустила Kulinator – кулінарний чат-бот на базі штучного інтелекту. Які нові можливості він відкриває – розповідаємо далі.

Як чат-бот Kulinator може полегшити життя українців

Використання новітніх технологій стало вже звичною справою для українців. Адже ці опції можуть суттєво полегшити будні та зробити рутинні завдання простими та максимально зручними.

Тепер в арсеналі українців з’явився ще один надійний помічник – Kulinator, який зможе допомогти з будь-яким кулінарним запитом. Тож якщо не знаєте, що приготувати на вечерю, або прагнете урізноманітнити раціон – цей чат-бот за лічені хвилини запропонує меню із тих продуктів, які є вдома.

На що здатен чат-бот Kulinator: дивіться відео

Також тут знайдуться цікаві, незвичні, складні рецепти для тих, хто хоче спробувати щось новеньке, а для новачків на кухні – поради на всі випадки: скільки варити рис чи як приготувати червону воду для борщу – Kulinator дасть інформацію на ці запити.

Для МХП як кулінарної компанії дуже важливо відстежувати сучасні тренди. Ми впроваджуємо інноваційні технології, бо прагнемо робити кулінарне життя українців простішим і різноманітнішим. Kulinator – це вияв нашої турботи про споживача, бот, котрий зробить приготування їжі легшим і приємнішим,
– розповідає Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу.

З Kulinator готувати нові страви стає ще простіше / Фото МХП

Також важливо те, що цей помічник-посіпака запропонує рецепти саме з тих продуктів, які є у вас тут і зараз. Сподіваємось, що користувачі оцінять його вміння, і також з розумінням поставляться до того, що він допомагає лише у кулінарних питаннях, тож особисте чи робоче життя налагодити не допоможе,
– додає Олег Шмуляєв.

Як користуватись чат-ботом на базі ШІ

Щоб перетворити Kulinator на персонального помічника, який може надавати повноцінну інформацію, потрібно:

  1. Зареєструватися в Kulinator.

  2. Далі можна почати діалог, ставлячи в Kulinator будь-які кулінарні запитання – чат-бот відповідає лише на них.

  3. Ще у чат-боті можна подивитися інформацію про бренди компанії МХП, а також звернутися на інформаційну лінію онлайн – особлива радість для тих, хто не любить витрачати часу на телефонні дзвінки.

В Kulinator можна звернутися на інформаційну лінію онлайн / Фото Shutterstock

А для власників картки лояльності "ЇМО!" є хороші новини: тепер не потрібно носити її з собою чи називати номер на касі – електронну картку можна легко "викликати" у чат-боті.

Зазначимо, що кулінарний помічник на базі штучного інтелекту такого рівня з’явився в Україні вперше. Як і будь-який продукт з ШІ, Kulinator не є ідеальним: можуть траплятися орфографічні помилки, або ж кумедні пропозиції. Тож чат-боту потрібно це пробачити й дати час, щоб він міг навчитися краще.

Водночас Kulinator буде постійно вдосконалюватися, й уже у 2024 році матиме ще більше функцій зі спецпропозиціями, новинами, порадами та навіть кулінарно-розважальним контентом.