Вперше за 5 років популярна мережа швидкого харчування McDonald’s змінить дизайн на упакуванні своєї продукції.
Читайте також Перший молочний веганський шоколад KitKat: Nestle планує виготовлення батончика на основі рису
Востаннє McDonald’s змінював свій дизайн у 2016 році, тоді упакування їхньої продукції замінили на великі надписи.
Мережа швидкого харчування McDonald’s/Pearlfisher
Коли нове упакування продукції McDonald’s появиться у мережі швидкого харчування поки невідомо, але ми впевнені, що очікування того вартує.
Як повідомила агенція Pearlfisher, а саме вони й займаються редизайном McDonald’s, нова графіка залишиться "простою та впізнаваною".
Картопля фрі/Pearlfisher
Замість масивних надписів на них з'являться нові графічні зображення. До прикладу, на коробці "Філе-о-фіш" будуть хвильки, а на картоплі фрі зображена соломка всередині упакування.