Нещодавно завершився фестиваль "InRestFest'2021" за підтримки ТМ "KURATOR": чим він запам'ятався
Минулого тижня, 7 – 10 вересня, у місті Кароліно-Бугаз, що неподалік Одеси, відбулась масштабна кулінарна подія – фестиваль рестораторів "InRestFest'2021". Учасники фестивалю не лише наповнилися знаннями та ідеями, але й насолодились крутим морським відпочинком.
Цьогоріч місцем проведення фестивалю "InRestFest'2021" став прекрасний готель "Bugaz Sea View" на березі Чорного моря.
До теми У Кулінарному центрі МХП відбулась унікальна дегустація вин: як це було
Під час фестивалю учасники дізнались про найсвіжіші світові тренди оптимізації фудкосту та сучасні ідеї ресторанного бізнесу, відвідали майстер-класи, воркшопи, а також спробували страви провідних шеф-кухарів.
Учасники фестивалю скуштували страви провідних шеф-кухарів / Фото InRestFest
Ця професійна кулінарна подія неймовірно важлива й для сфери HoReCa (абр. від англ. hotel, restaurant, catering), оскільки вона сприяє збільшенню поінформованості та зміцненню відносин між постачальниками, кухарями та бізнесом.
Почесним партнером фестивалю стала ТМ "KURATOR" – бренд курятини, продукцію якого створено відповідно до потреб професійної кухні. Це принципово новий проєкт МХП, найбільшого агрохолдингу України, зорієнтований на потреби кулінарної спільноти, який надає комплексні рішення для сфери HoReCa.У межах майстер-класу "Су-від як сервіс-рішення на кухні ресторану або Місія здійсненна – віддати курку за 5 хвилин" Ілля Демковський, бренд-шеф Кулінарного Центру МХП, продемонстрував, як правильний доопрацьований продукт заощаджує час кухаря, спрощує процеси на кухні, а, отже, оптимізує витрати власника.
Доопрацьований продукт оптимізує витрати власника / Фото InRestFest
Учасники фестивалю дізнались про світові тренди оптимізації / Фото InRestFest
Для того, щоб спростити підготовку продукту перед приготуванням і існує ТМ "Kurator". Таким чином, власник закладу, який використовує продукцію ТМ "Kurator", отримує додаткову ефективність – мінімум втручання в обробку м’яса та скорочення часу на підготовчі процеси на кухні, – зауважив Ілля Демковський.
Бренд-шеф також додав, що такі події є своєрідним прикладом потужної співпраці – майданчиком для обміну досвідом, який дозволяє створювати професійне ком’юніті та отримувати додаткову інформацію.Представники ТМ "KURATOR" поцікавились у професійної спільноти їхніми враженнями, баченням трендів, оптимізації собівартості продукту й кулінарії майбутнього, а ще – критеріями успішності ведення бізнесу.
Олександр Мусатов / Фото InRestFest
"Головний критерій успішності ресторану – це збалансованість в ключових показниках: у плануванні, фінансовій діяльності, каскадуванні фінансових цілей через людей, які впливають на виручку. Важливе питання – співпраця з постачальниками та налагодження з ними взаємовідносин", – поділився співвласник True Burger Bar і HeNdrick's bar, ресторанний консультант Олександр Мусатов.
Сергій Трахачов / Фото InRestFest
У найближчі 5 років більшість ресторанів та кафе в Україні, які працюють в середньому ціновому сегменті, очікує мінімізація і спрощення меню, зменшення кількості працюючих, максимальний перехід на напівфабрикати та підготовлені продукти для приготування. Чіткий перехід до європейської зони цінностей форматів роботи: правильне поєднання інвестицій і якості продукту , – підкреслив партнер Leaders Club Ukraine – LCU, співзасновник журналу "Ресторатор Україна", один з ініціаторів створення та Президент Української ресторанної асоціації, співорганізатор міжнародного фестивалю рестораторів InRestFest та RestArt Show Сергій Трахачов.
"Що стосується розвитку галузі найближчим часом, я думаю, що буде дуже багато технічних проєктів, зміна способів підготовки напівфабрикатів і підготовлених продуктів, тому що у світі зароджується тренд на дефіцит і утримання персоналу і всіх супутніх бізнес-витрат. Швидше за все ми візьмемо приклад у США: будуть розвиватися преміальні ресторани, а основна частина закладів харчування перейде в частину фудтеху. А що стосується кухні, то тут все буде максимально технологічно", – прокоментував Макс Храмов, президент Leaders Club Ukraine – LCU, ресторатор, співзасновник ресторанних мереж "Челентано", "Жовток" і "Банка", співзасновник проекту "Start Up Ukraine", співвласник ресторанів Pastateca.