Нещодавно завершився фестиваль "InRestFest'2021" за підтримки ТМ "KURATOR": чим він запам'ятався

16 вересня 2021, 13:30
Читать новость на русском
СПЕЦПРОЄКТ

Минулого тижня, 7 – 10 вересня, у місті Кароліно-Бугаз, що неподалік Одеси, відбулась масштабна кулінарна подія – фестиваль рестораторів "InRestFest'2021". Учасники фестивалю не лише наповнилися знаннями та ідеями, але й насолодились крутим морським відпочинком.

Цьогоріч місцем проведення фестивалю "InRestFest'2021" став прекрасний готель "Bugaz Sea View" на березі Чорного моря. 

До теми У Кулінарному центрі МХП відбулась унікальна дегустація вин: як це було

Під час фестивалю учасники дізнались про найсвіжіші світові тренди оптимізації фудкосту та сучасні ідеї ресторанного бізнесу, відвідали майстер-класи, воркшопи, а також спробували страви провідних шеф-кухарів.

Учасники фестивалю скуштували страви провідних шеф-кухарів / Фото InRestFest

Ця професійна кулінарна подія неймовірно важлива й для сфери HoReCa (абр. від англ. hotel, restaurant, catering), оскільки вона сприяє збільшенню поінформованості та зміцненню відносин між постачальниками, кухарями та бізнесом.

Почесним партнером фестивалю стала ТМ "KURATOR" – бренд курятини, продукцію якого створено відповідно до потреб професійної кухні. Це принципово новий проєкт МХП, найбільшого агрохолдингу України, зорієнтований на потреби кулінарної спільноти, який надає комплексні рішення для сфери HoReCa.

У межах майстер-класу "Су-від як сервіс-рішення на кухні ресторану або Місія здійсненна – віддати курку за 5 хвилин" Ілля Демковський, бренд-шеф Кулінарного Центру МХП, продемонстрував, як правильний доопрацьований продукт заощаджує час кухаря, спрощує процеси на кухні, а, отже, оптимізує витрати власника.

Доопрацьований продукт оптимізує витрати власника / Фото InRestFest

Технологія "су-від" (з фр. sous-vide – "під вакуумом") дозволяє зберегти як максимум вітамінів та мікроелементів, так і повноцінний смак м’яса завдяки тривалому приготуванню за відносно низьких температур.

Учасники фестивалю дізнались про світові тренди оптимізації / Фото InRestFest

Для того, щоб спростити підготовку продукту перед приготуванням і існує ТМ "Kurator". Таким чином, власник закладу, який використовує продукцію ТМ "Kurator", отримує додаткову ефективність – мінімум втручання в обробку м’яса та скорочення часу на підготовчі процеси на кухні, – зауважив Ілля Демковський.

Бренд-шеф також додав, що такі події є своєрідним прикладом потужної співпраці – майданчиком для обміну досвідом, який дозволяє створювати професійне ком’юніті та отримувати додаткову інформацію.

Представники ТМ "KURATOR" поцікавились у професійної спільноти їхніми враженнями, баченням трендів, оптимізації собівартості продукту й кулінарії майбутнього, а ще – критеріями успішності ведення бізнесу.

Олександр Мусатов / Фото InRestFest

"Головний критерій успішності ресторану – це збалансованість в ключових показниках: у плануванні, фінансовій діяльності, каскадуванні фінансових цілей через людей, які впливають на виручку. Важливе питання – співпраця з постачальниками та налагодження з ними взаємовідносин", – поділився співвласник True Burger Bar і HeNdrick's bar, ресторанний консультант Олександр Мусатов.

Сергій Трахачов / Фото InRestFest

У найближчі 5 років більшість ресторанів та кафе в Україні, які працюють в середньому ціновому сегменті, очікує мінімізація і спрощення меню, зменшення кількості працюючих, максимальний перехід на напівфабрикати та підготовлені продукти для приготування. Чіткий перехід до європейської зони цінностей форматів роботи: правильне поєднання інвестицій і якості продукту , – підкреслив партнер Leaders Club Ukraine – LCU, співзасновник журналу "Ресторатор Україна", один з ініціаторів створення та Президент Української ресторанної асоціації, співорганізатор міжнародного фестивалю рестораторів InRestFest та RestArt Show Сергій Трахачов.

"Що стосується розвитку галузі найближчим часом, я думаю, що буде дуже багато технічних проєктів, зміна способів підготовки напівфабрикатів і підготовлених продуктів, тому що у світі зароджується тренд на дефіцит і утримання персоналу і всіх супутніх бізнес-витрат. Швидше за все ми візьмемо приклад у США: будуть розвиватися преміальні ресторани, а основна частина закладів харчування перейде в частину фудтеху. А що стосується кухні, то тут все буде максимально технологічно", – прокоментував Макс Храмов, президент Leaders Club Ukraine – LCU, ресторатор, співзасновник ресторанних мереж "Челентано", "Жовток" і "Банка", співзасновник проекту "Start Up Ukraine", співвласник ресторанів Pastateca.