Гуру кулінарії розповідали, як ресторанному бізнесу вижити під час і після пандемії коронавірусу, а також які навички потрібні, щоб досягти успіху в гастрономічній індустрії.

До теми Рецепти для посиденьок із друзями

Кулінарні тренди та техніки

Савва Лібкін: "Використовуючи маркетинг та артистизм, не треба забувати, що їжа має бути смачною" / Фото – 24 канал, Валентини Поліщук

Саміт розпочався з мотиваційного виступу українського ресторатора Савви Лібкіна. Бізнесмен закликав учасників Creative Chefs Summit 2021 не припиняти мріяти й змінюватися щохвилини.

Що більше ви мрієте, то яскравіші будуть ваші ходи. Захоплюючись технологіями, бажано зберігати вірність традиціям. Прагнучи глобального бачення, важливо берегти локальні цінності. Використовуючи маркетинг та артистизм, не треба забувати, що їжа має бути смачною, – наголосив Лібкін.

Після кожного виступу бартендерка Юлія Терлецька частувала поважних гостей коктейлями, розповідаючи про особливості різних категорій напоїв, зокрема горілки.

Андрій Скип'ян впевнений, що на гастрономічних подіях кулінари знаходять вирішення професійних проблем / Фото – 24 канал, Валентина Поліщук

На Creative Chefs Summit 2021 кулінари ознайомилися з новими техніками й трендами в кулінарії. "Звичайно, будь-який професіонал прагне отримати нову інформацію", – констатував Андрій Скип'ян, організатор події.

На його думку, такі заходи дають кулінарам змогу обмінюватися досвідом і знаходити вирішення професійних проблем.

Ця інформація – безцінна! Її не можна купити за гроші й штучно створити, – пояснив Андрій Скип'ян. – Ми опитали представників ринку та запросили спікерів, яких люди хотіли б побачити й почути. Для виступів обрали лідерів різних напрямів, зокрема ф'южн та вегетаріанського.

Як кулінарний саміт об'єднав кухарів

Бастер Тернер та Елеонора Баранова вперше відвідали кулінарний саміт як доповідачі / Фото – 24 канал, Валентина Поліщук

На одній з панелей шеф-кухарі Бастер Тернер та Елеонора Баранова для приготування страв обрали продукцію ТМ Kurator, адже, як зауважив пан Скип'ян, "у цього професійного бренда зрозуміла якість та безпека".

ТМ Kurator є технологічною та каліброваною курятиною, завдяки чому економляться як людські ресурси, так і кошти, – підкреслив співорганізатор Creative Chefs Summit 2021.

До речі, ТМ Kurator на заході частував гостей смачними закусками, продемонструвавши нове бачення звичайних страв.

Учасники Creative Chefs Summit 2021 мали змогу спробувати продукцію ТМ Kurator / Фото – 24 канал, Валентина Поліщук

Бастер Тернер уперше відвідав кулінарний саміт як доповідач. У Барселоні він очолює прогресивний ресторан Rooftop Smokehouse, який поставляє копченості більш, як у 20 ресторанів із зіркою Michelin, а також до спеціалізованих магазинів делікатесів по всій Іспанії. На думку спікера, на самітах шеф-кухарів є нагода "пізнавати нові культури, а також ділитися помилками та перемогами з колегами".

На одній з панелей шеф-кухарі Тернер та Баранова для приготування страв обрали продукцію ТМ Kurator, адже "у цього професійного бренда зрозуміла якість та безпека" / Фото – 24 канал, Валентина Поліщук

Переможниця "МастерШеф. Професіонали" Елеонора Баранова наголосила, що такі кулінарні заходи розширюють кругозір і, безперечно, допомагають зростати професійно.

Для людей похід до ресторану – справжня подія. Зазвичай у вишуканих закладах відвідувачі замовляють страви з качки чи лосося. Я ж хочу показати, що курятину, а я використовувала ТМ Куратор, також можна незвично приготувати й подати, – заявила кулінарка.

Елеонора Баранова наголосила, що немає короткого шляху до професійної мети / Фото – 24 канал, Валентина Поліщук

Від стартапів – до мішленівських ресторанів

Ресторану Rooftop Smokehouse пережити пандемію допомогла зміна філософії: заклад зробив ставку на оперативну "доставку" їжі й нині працює лише в такому форматі.

Бастер Тернер порадив, як працювати стартаперам із мінімальними інвестиціями:

  • Не вкладайте в першу-ліпшу ідею усі свої кошти, а тим паче – кредитні.
  • Знайдіть час, щоб зрозуміти, що саме ви хочете реалізувати.
  • Будьте відкритими та гнучкими.
  • Пробуйте себе в різних напрямах громадського харчування: pop-up-ресторани, кейтеринг, вулична їжа.
  • Просувайте бренд через знайомих та друзів, щоб інформація передавалася з вуст у вуста.
  • Експериментуйте з техніками.

Ресторану Бастера Тернера Rooftop Smokehouse пережити пандемію допомогла зміна філософії: заклад зробив ставку на оперативну "доставку" їжі / Фото – 24 канал, Валентина Поліщук

Немає короткого шляху до професійної мети, підкреслила Елеонора Баранова. "Комусь знадобиться 10 років, комусь вистачить п'яти. У кожного свій шлях і час. Немає єдиної робочої схеми чи формули, релевантної для всіх. Потрібно бути чесним із собою та йти за своєю мрією", – підсумувала доповідачка.

Під час виступу Бастера Тернера та Елеонори Баранової відбулася презентація форми для кухарів від Ірини Махінько. Працюючи над колекцією, дизайнерка надихалася глибокими стосунками між батьками та дітьми. Професійний одяг демонстрували самі кухарі та їхні рідні.

На сцені Creative Chefs Summit 2021 у професійному одязі від дизайнерки Ірини Махінько дефілювали кулінари разом з рідними / Фото – 24 канал, Валентина Поліщук

На інших панелях учасники Creative Chefs Summit 2021 навчались, як досліджувати продукти, створювати інноваційне меню, а також формувати екосистему високої кухні – інтегрувати знакове десертне меню у ресторані та поставляти продукти у найкращі мішленівські заклади.